Öne Çıkan Yayın

Kaplumbağa Terbiyecisi Üzerine

Sevgili blog okuyucuları, Hayatımızda en az bir kez de olsa birçoğumuzun yaptığı ve bunu yapmaktan keyif aldığı bir etkinlik ya da özel bir hobiden bahsedeceğiz.  Bahsedeceğimiz şey; adına çoğunlukla  yapboz  denilen ya da İngilizceden dilimize biraz değiştirilerek aktarılan pazıl (İngilizcesi:  puzzle) etkinliğidir.   Bilindiği üzere yapboz , herhangi bir fotoğraf ya da resmin  tamamı ve ya bir kısmının ufak parçalara bölünmesiyle oluşan; parçalanmış bu resim ya da fotoların tekrar birleştirilmeye çalışıldığı " oyuncak " kategorisindendir. Bu oyunun zorluğu, parça sayılarının çokluğuna göre belirlenmektedir. Fakat sayıca az olup da renklerdeki detaylar sebebiyle zor olan modeller de vardır. Bize göre en üst seviye ise genelde hem parça olarak sayıca fazla olan hem de tek rengin farklı tonlamalarına sahip yapbozlar olsa gerek. Açıkçası bu tip durumlarda daha fazla zorlandığımızı düşünüyoruz.  Buradaki rakamları doğru okuyanlar renk körlüğü sıkıntısı çekmemektedirler. Sizler n

BEN KENDİMİ BİLİYORUM YA SEN?

Sanat Dediğin İnsanın Kendini Tanımasıdır

Sevgili Blog Okurları,

Biraz aradan sonra yeniden karşınızdayım. Sizinle olamadığım süre zarfında bir çok kez blog yazmak istedim. Kaç kere oturdum klavyenin başına Allah bilir? Ama yazamadım. Neden mi?

Kim olduğunu biliyor musun?

Eskiden kalma bir alışkanlık diyelim. İlham gelmeden ne şiir ne de blog yazabiliyorum, kısacası zoraki, öylesine yazmayı sevmiyorum. Yazarken kullandığım kaynaklar,çoğunlukla önceden okuduklarım, deneyimler ve başkalarının hayatları ve güzel sözleri oluşturuyor. Bu şekilde beslenmekten hoşlanıyorum.

Bunun burcumla bir ilgisinin olduğunu düşünüyorum. Sanırım burcunun özelliklerini sıkı sıkıya taşıyanlardanım.  Burcum ikizler, karakterim ve burcumla ilgili özellikleri acaba gerçekten taşıyor muyum? 

İKİZLER

  • Pozitifim, olumlu düşüncelerim olumsuzların yanında dağ gibidir, herkesi de olumlu ve pozitif düşünceye sokmaya gayret edenlerdenim. En klasik sevdiğim cümle "bunda da var bir hayır", "öldürmeyen şey seni güçlendirir" 
  • Değişkenim, sabit durmaktan yani durağanlıktan hoşlanmıyorum. Bu hem bedenen hem de ruhsal açıdan böyledir. Saatim saatime, günüm günüme, dönemlerim dönemlerime  uymuyor. Ana fikirler hariç tali meselelerde değişimden haz duyanlardanım. Güzel olan her şeyin peşinden gidebilirim.  
  • Aynı anda birden fazla işle meşgul olmayı severim, uyum sağlayamayacağım iş neredeyse yok gibidir. Beni futbol, basketbol, yüzme gibi sporun her dalında görmeniz mümkün olabilir. Kar yağarken çizmelerle 5 km koşabilir, ya da 0 derecede göle atlayabilirim. Senelerce ney parçaları dinlediğim halde elime hiç ney almadığımı ama onun hakkında kafadan türlü türlü hikayeler uydurabildiğime de tanık olabilirsiniz. Kitap okurken hayattan koptuğumu, bazen de okurken laf yetiştirebildiğimi görebilirsiniz. 
  • Burcuma göre metalim, civa. Hani derler ya civa gibi adam. Bu hakaret olarak değil övgü olarak söylenir. Ele avuca sığmam, tam bir şeklim yoktur, her kabın şeklini alırım. Kabın dolu ise senin kadar bende dolarım. Sevgi ile dolu isen: senin kadar sever, öfke ve nefret dolu isen senin kadar öfkeli ve nefretlik olurum. Dedim ya ikizler burcuyum, karakter kopyalarım...
  • Genellikle, mutlu ve neşeliyim, neşelendirmeyi çok severim. Sen mutlu isen ben de mutlu, üzgün isen ben de üzgün olurum. Halk arasında söylenen melankolik durumda olanlardan değilim.
  • Senden az biliyorsam hayatta bilmediğimi anlayamazsın. Ayna gibiyim bana bakınca kendini görürsün. Sen daha ağzını açtığında senin diyeceklerini ben senin adına söylerim. Dedim ya ikizler burcuyum, Copy-Paste (kopyala-yapıştır) yani... 
  • Sürekli çevrem tarafından yanlış anlaşılabilirim. Bunun sebebi hızlı düşünüp, hızlı konuşmayı sevmekten kaynaklı, konuşurken konudan konuya, daldan dala giderken kafa karıştırıcı olmasıdır. Sen cımbızla bir tek cümlemi aklında tutarsın o da benim aleyhimde olanı olur. Ama korkma ben durumu düzeltirim
  • Sana zekam, konuşmam, hitabetim tatlı gelir, büyülenirsin, sabredersen bir kaç soruda beni çözersin. benim ise sana cevabım kesinlikle "düşünüyorum" dur :))
  • Uzun işler beni çok yorar hatta sıkar. Bunun sebebi anlık değişimler yaşadığım içindir. Bir gün şiir yazarım, bir gün blog, bazen kek yaparım, bazen mantı büker, ama hepsi kısa metrajlı ve sonu olan filmler gibidir. Biraz uzasa sıvışırım. Bu bir kaç günde olduğu gibi :))
İşte sevgili Blog okuyucuları, ben kendimi burcum üzerinden tarif edebiliyorum. Ya siz kendinizi ne kadar iyi tanıyor ya da tanımlayabiliyorsunuz? 

Cesaret varsa yorumları alalım lütfen...
  
Not: Burç tarifimdeki herşey tarafımca yapılmıştır. O derecede göle dalmak gibi :))

Herkese iyi blog okumalar, https://aglotlaro.blogspot.com ' a ABONE olmayı ve yayınlarımızı paylaşmayı unutmayın👍

Yorumlar

Yorum Gönder

Yorum yaptığınız için teşekkür ederiz. Yorumunuz onaylandıktan kısa bir süre içinde yayınlanacaktır.