Öne Çıkan Yayın

Kaplumbağa Terbiyecisi Üzerine

Sevgili blog okuyucuları, Hayatımızda en az bir kez de olsa birçoğumuzun yaptığı ve bunu yapmaktan keyif aldığı bir etkinlik ya da özel bir hobiden bahsedeceğiz.  Bahsedeceğimiz şey; adına çoğunlukla  yapboz  denilen ya da İngilizceden dilimize biraz değiştirilerek aktarılan pazıl (İngilizcesi:  puzzle) etkinliğidir.   Bilindiği üzere yapboz , herhangi bir fotoğraf ya da resmin  tamamı ve ya bir kısmının ufak parçalara bölünmesiyle oluşan; parçalanmış bu resim ya da fotoların tekrar birleştirilmeye çalışıldığı " oyuncak " kategorisindendir. Bu oyunun zorluğu, parça sayılarının çokluğuna göre belirlenmektedir. Fakat sayıca az olup da renklerdeki detaylar sebebiyle zor olan modeller de vardır. Bize göre en üst seviye ise genelde hem parça olarak sayıca fazla olan hem de tek rengin farklı tonlamalarına sahip yapbozlar olsa gerek. Açıkçası bu tip durumlarda daha fazla zorlandığımızı düşünüyoruz.  Buradaki rakamları doğru okuyanlar renk körlüğü sıkıntısı çekmemektedirler. Sizler n

Bu Şiir Sevgime ve Sevgilime Özel Olsun Diyorsan


Sevgili blog okurları, 

Bugün malumunuz 14 Şubat sevgililer günü, eminim sevgilinize ne diyeceksiniz, ne alacaksınız ve ne yapacaksınız derdine düştünüz. 

Yapacaklarınız konusunda çok faydam dokunamasa da en azından sizlerle duygusal bir anımda yazdığım bir şiiri paylaşmak isterim. Şiirimin üç farklı sonu bulunmaktadır. Sizler hangi sonu almak isterseniz onu beğenebilirsiniz. 

Herkese iyi blog okumalar, https://aglotlaro.blogspot.com ' a ABONE olmayı ve yayınlarımızı paylaşmayı unutmayın👍



Üç Farklı Son

Aşkı yudum yudum içtiğim
Bu aşk mabedinde,
Senden gelen bir tebessüme,
Tatlı sözüne, lütfuna muhtacım.

Dertler zırh gibi bedenimi 
Delip geçse de,
Kalbimde ismin, dilimde sen,
Serlevha yaptım onları, hepsi tacım.

Yalnızlık kor gibi
Yaksa da naif tenimi,
Yanışım hasretimden belli,
Gayrı ne mülküm var, ne de malım.

Bir sen olsan ben de içeri,
Gamım ile derdim çekeni,
Lal olmuş gönül dilerim,
Gel sırdaşım, eşsiz canım.

Tüm ağaçlar kalem olsa,
Yedi deniz mürekkep dolsa,
Ömrüm yetmez ya seni yazmaya,
Hikmetine ram, idrakine hacatım.

Aşk yolu uzun olur,
Gayret göstersem ne olur?
Az, çoktan da boldur,
Veren sen olduktan sonra sultanım.

I.Son

Bir yârim var adı Emine,
Güneşi değer gül tenime,
Naz ile sızlanırken hasretime
Vuslattan başka yoktur muradım.

 II.Son

Bir yarim var adı Güneş,
Dert çekenim, ruhuma eş,
Yakar beni Aşktan bu ateş,
Senden başka yok sığınacak limanım.

III.Son

Bir yarim var adı Leyla,
Razıyım çölünde kavrulmaya,
Yeter ki şu Mecnun'u anla,
Aşktan başka yoktur maksadım.



Şimşir, 14 Şubat Sevgililer Gününe Özel, Gönül Dilekçesi, Topçular


Diğer blog yazılarım için https://aglotlaro.blogspot.com'a tıklayarak ABONE olmayı unutmayınız! Site adresinin kısayolunu cep telefonu ekranınıza EKLEYİNİZ.

Yorumlar